درسا جوندرسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
الیسا جونالیسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه سن داره

درسا دومین پرنسس کوچولوی ما

۱۸ هفتگی

1394/2/16 0:52
نویسنده : مامان و بابا
314 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همراه و همقدم مادر.حدود 18 هفته میشه که با منی و امیدوارم که جات خوب و راحت باشه عزیزترینم ! نازگلم از اینکه تو این روزهای خنک بهاری با منی خیلی احساس خوبی دارم و خیلی خوشحالم که همیشه با منی.

نازنینم امروز یعنی ۹۴/۲/۱۴ نوبت ویزیت ماهیانم بود که وزنم ۳ کیلو از اول بارداریم بیشتر شد و به ۵۸ کیلو رسیده و فشارمم ۱۰ روی ۶ بود ٫ از نظر دکتر همه چی خوب بود مخصوصا صدای قلب مهربونت که بهم روحیه تازه میده و هربار که صدای قلبت رو میشنوم کلی خوشحال میشم.

عزیزم امروز بعدار ظهر وقتی روی تخت دراز کشیده بودم آجی الیسا هم اومد و کنارم دراز کشید و یهو یه لگد محکم زد توی شکمم که خیلی ترسیدم مخصوصا که با خوردن شکلات و هندونه و تنقلات بازم تکون نخوردی تا ساعت ۹ شب همش منتظر بودم حرکتی یا تکونی بخوری اما خبری نشد خیلی ترسیده بودم مخصوصا یهو کمرم و شکمم شدید درد گرفت دیگه به مادر جون گفتم بهمراه پدر جون و الیسا سریع رفتیم بیمارستان نیمه شعبان و رفتم بخش زایشگاه ، مامایی که اونجا بود سریع صدای قلبتو چک کرد که خدارو شکر صداش به خوبی شنیده شد برای درد هم بهم شیاف دادن  و چندتا آمپول و قرص که برای جلوگیری از سقط باید مصرف کنم.

خلاصه مامانی امروز منو حسابی ترسوندی اما خدارو هزار مرتبه شکر اتفاقی نیوفتاد و تو با منی.عزیزترینم ازخدا میخوام این چند هفته باقی مونده هم با هم به خوبی بگذرونیم تا انشالله بدنیا بیایی و از با هم بودن لذت ببریم.

نی نی کوچولوی مامان امروز وارد ۱۸ هفتگی شدی. ۱۸ هفتگیت مبارک

 


 

 
پسندها (2)

نظرات (0)