درسا جوندرسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
الیسا جونالیسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه سن داره

درسا دومین پرنسس کوچولوی ما

آزمایش مجدد

1393/11/9 22:45
نویسنده : مامان و بابا
357 بازدید
اشتراک گذاری

کنجد کوچولوی مامان سلام

عزیزکم  ۲روز بعد از گرفتن جواب آزمایش رفتم پیش متخصص زنان وقتی عدد بتارو دیدگفت عدد۱۰۰ کمه و بارداری مشکوکه و برام دوباره آزمایش بتا نوشت نمیدونی مامانی دل توی دلم نبود برای آزمایش دوباره همش از خدا جون میخواستم آزمایش بتام دوبرابر شده باشه  و بودنت توی دلم  حتمی باشه بعد از آزمایش تو آزمایشگاه نشستم تا زود جواب رو بگیرم تو این مدت چی کشیدم فقط خدا میدونه وقتی جوابو گرفتم به اولین چیزی که توجه کردم عدد بود که خدارو هزاران مرتبه شکر  شده بود ۲۵۵ .خداروشکر که وجودت تو دلم حتمی شده.حالا تنها استرسم تو این روزا شنیدن صدای قلب مهربونت که باید برای شنیدن این صدای زیبا تا ۳ هفته دیگه صبر کنم

عزیزم٫ الیسا جونی  هم خیلی دوستت داره و همیشه میاد شکمم رو میبوسه و میگه نی نی.

فرشته کوچولوی مامان بیصبرانه منتظر شنیدن صدای قلبتم.انشاالله در پست بعدی با خبرای خیلی خوب بیام و مطلب بذارم

پسندها (1)

نظرات (0)