درسا جوندرسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
الیسا جونالیسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

درسا دومین پرنسس کوچولوی ما

اولین سونو

1393/11/22 0:03
نویسنده : مامان و بابا
340 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی من سلام

 امروز واسه اولین سونوگرافی منو بابایی و الیسا جون رفتیم مطب خانوم دکتر مینو رجایی ، با هماهنگی تلفنی خانم منشی گفته بود ساعت 6 مطب باشیم که ما هم راس ساعت خودمونو رسوندیم مطب ولی بعد از 2 ساعت بالاخره نوبتم شد که خانم دکتر ویزیتم کرد و دوباره یک ساعت هم طول کشید تا نوبت سونو رسید که خدارو هزار مرتبه شکر صدای قلب کوچولوتو شنیدیم.با تاریخ سونو تو کوچولوی من ۶ هفته و ۲روزه بودی.

عزیزکم خیلی خوشحالم که صدای قلبت که صدای زندگی هستو شنیدم .انشاالله ۶ هفته دیگه هم باید برای سونو nt برم که از خدا جون میخوام اون سونو هم عالی و بدون هیچ مشکلی باشه و تمام اندام فرشته کوچولوم به خوبی تشکیل بشه. و دعا میکنم که همه کوچولوهایی که تو دل ماماناشونن هم سلامت باشن.انشاالله.

ناز دردونه مامان خیلی دوستت دارم.

راستی تاریخ بدنیا اومدنتم انشاالله 30 شهریور 1394 میشه.

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بردیا اریایی
23 بهمن 93 1:26
سلام خوشحالم از اینکه به وبتون اومدم و دیدم که دارین مامان میشین ایشالله به سلامتی به دنبا میاد و میگیرین تو اغوشتون خدارو شکررررررررر
پریسا
23 بهمن 93 12:44
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه ان شاالله من با اینکه مدت هاست اسم برای دخترم انتخاب کردم تازه الان همه دارن بهم میکن اسمی که انتخاب کردی خیلی قشنگه ولی به اسم خودت نمیاد چیکار کنم؟ به ما هم سر بزنید