درسا جوندرسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
الیسا جونالیسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

درسا دومین پرنسس کوچولوی ما

خبر خوش همراه با عید نورووز 94

1394/1/1 20:35
نویسنده : مامان و بابا
313 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همدم کوچولوی مامان و همراه دوست داشتنیم

گل مامان سال نو رو بهت تبریک میگم و از خدای مهربون میخوام که انشاالله سال ۱۳۹۵ شما هم در کنار سفره هفت سین کنار من و بابایی و الیسا جون باشی

خبری خوش در سال جدید برات دارم و اون اینکه در تاریخ ۲۶ اسفند من و بابایی و آجی الیسا رفتیم مطب خانوم دکتر مینو رجایی برای انجام سونوی سلامت جنین که خدارو هزاران مرتبه شکر همه اعضای بدن کوچولوت تشکیل شده بود و خانوم دکتر بعد از کلی اندازه گیری از همه اعضای بدنت بهمون  بخاطر سلامتی کامل تو تبریک گفت و من هم با دیدن این سونو و دیدن اندام نازت با اینکه ۳ ساعت نشسته بودم تا نوبتم بشه تمام خستگیم در رفت و کلی انرژی مثبت گرفتم .

بی صبرانه مشتاق در آغوش گرفتنتم مامانی .

 

پسندها (2)

نظرات (0)